1e week voorbij

21 april 2013

Ik zou bijna zeggen 'wat gaat de tijd hard'. Alweer één week in bali! Gelukkig hebben we nog heel wat weekjes te gaan, waarin we heel veel moeten doen en zien.

Nou de eerste week.. Allereerst introductie van school gehad. Leuk al die opdrachten, daar gaat onze vrije tijd! Maar ook een aantal fieldtrips naar spa's, zoals afgelopen vrijdag. Gewoon een behandeling gehad van 2,5 uur! Super lekker. En inclusief een FULL body massage; letterlijk. Van te voren formuliertje ingevuld met de vragen of we kwaaltjes hadden en of er delen van het lichaam waren die niet gemasseerd hoefden te worden. Eh ja... no massage at the private parts!

Zaterdag een tour door bali gedaan. In alle vroegte opgestaan om als eerst naar een balinese dans te gaan. Gelukkig kregen we bij binnenkomst het verhaal anders had ik er niks van gesnapt! Leuk om gezien te hebben, maar zo geweldig was het niet.
Dus toen maar richting 'turtle island'. De naam klinkt meer bijzonder dan het is. Maar wat hebben we daar toch meegemaakt! Bij binnenkomst waren de schildpadden al gespot. Van groot, naar klein en nog kleiner! Leuk met de beestjes op de foto geweest en door naar het volgende: de slang. Of we het vast willen houden?! tuurlijk, doen we even. Als hoogtepunt van de dag heb ik die slang maar om mn nek gelegd en vastgehouden. Lachen voor de foto ging niet meer zo goed.. ENG!!
Als laatste bezienswaardigheid van de dag naar Tanah Lot geweest. Een tempel wat onderwater staat wanneer het vloed is. Wat een toeristische attractie was dat. Komen we zelf als toerist om de tempel te bekijken, wilt iedereen met ons op de foto! Ja we zijn blank, nou en. Bij de vele kraampjes een strandtas gekocht, een leuk portemonneetje en ook niet geheel onbelangrijk: een waaier!
Als afsluiter van de dag 's avonds naar het welbesproken Skygarden geweest! Gegeten, gedronken en shisha gedaan. Zeer leuke avond :).

En vandaag (zondag) bijgekomen met een dagje strand. Al met al een top weekend! Kan niet wachten tot volgende week, wanneer we vakantie hebben en naar de Gili-eilanden & Lombok gaan.

I <3 Bali. X

1. Stefanie:
    21 april 2013
    Leuk stukje topper!
    En die foto, whaha! Knap dat je het
    durfde, mij niet gezien ;p
    Klinkt geweldig allemaal, geniet
    maar lekker van je vrije uurtjes en
    schoolse ;)
    Dikke kus! <3